Utställning i Boden

Söndag morgon började redan klockan 8.. Då kom mamma och pappa och hämtade oss för att vi skulle fara till Boden travet där det var utställning. När vi kommer fram visade det sig att tore var 7:a från sist.. Kul :P På de andra dvrg raserna så hette de "Dvärgpincher", "dvärgschnauser" ,"Dvärgpudel" t.ex. medan Tores ras fick heta, "Tax, dvärg." Men det var ju bara att acceptera. Kring typ 14.45 blev det vår tur och jag kan lova er, han skötte sig så hiimlades bra, han har nog aldrig skött sig så bra som han gjorde då :D Alltså på en utställning. Han stod stilla och lyssnade jätte bra på mig!! Jag blev jätte stolt över honom. Dessutom fick vi  Hederspris och BIR, Bäst I Ras alltså ;D blev alldeles lycklig :)

Tyvärr gick vi inte vidare till att tävla i Best in Show de sista finalisterna men domaren kolla inte ens på Tore.. Lite besviken blir man ju...

Kebabhuset kallade på oss efter utställningen. Men sen blev det att fara till Öjebyn och fixa mustangen och det tog mycket längre tid än vad vi hade trott från början så då blev det att tjorva på med det. men tillslut to vi oss hem till mig och somnade direkt på soffan medan Beck rullade på på tv.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0