Tore myser

Nu har jag varit vaken i kanske en timme eller nåt liknande.. var nyss in i huset och då kom Tore, pappa kom och släppte av honom för han har varit och åkt traktor på morgon som han älskar ;P Pappa såg mig gå in i huset så det var bara därföör som jag Tore fick komma in ;D Men nuu så ligger vi och myser i min säng.. Eller Tore sitter och tittar mot dörren just nu för han hör traktorn :P haha

Söötis!!



Är vi nå söta ;)?


Gillar han att åka traktor eller gör han :P?
(traktorn hörs utanför)


Nu blir det att gå in och käka frukost, förmodligen ägg.. och sedan käka lite pepparkaksdeg ;P vi köpte nämligen det igår för 10 kr, gott som fan.. Efterso vi firade jul utomlands blev det aldrig att göra pepparkakor eller nåt sånt så då  fick det bli lite efter ;P

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0