Lördag

I lördags vaknade jag och  Henke kring 10 och käkade frukost så att vi skulle hinna till stan utan att stressa ihjäl oss. Väl i stan ringer mamma och säger att de är i stan och undrar om vi vill fika med dem, självklart vill vi det så jag gick på Apoteket för att ta ut två recept sedan gick vi och fikade på Café Piteå. Satt där ett tag och pratade lite osv :)
Kring 13.00 gick jag och tittade på Gina tricot medan Henke tittade på Intersport.
Jag hittade ett par jeans och en tröja som jag provade. Det blev att köpa jeansen för tröjan var inte så snygg på. Jeansen däremot var skit snygga faktiskt :)
Efter att ha köpt det så for jag hem med mamma och pappa för att packa om lite och käka typ sen for jag ner till Öjebyn igen med halv fyra bussen.. Väl framme i Öjebyn så kom Jossan och David förbi och hälsade på hos Henke :) Trevligt!
Sedan for de hem för att låta oss göra oss klara och kom tillbaka efter 1 timme för att skjutsa oss till Sjösa och Carro.
Efter många om och men tog vi oss i väg till Boden och tillslut tog vi oss även från Christer eller vad han nu hette men då tyckte Henke det var för sent att gå ut på Western farm och betala så mycket! Sen orkade inte Carro gå ut eftersom hon var chaufför.. Så det blev bara att släppa av de andra och sedan begav vi oss till Henkes pappa och satt där och surrade tills de andra skulle ha skjuts hem för då for Carro och då gick vi och la oss ;D SKÖÖÖNT!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0