Klippt mig :)

Jag var och klippte mig imorse kl 8 ;D blev bara lite uppklippning och bredare lugg så inte nå allvarligare än så! Blev då nöjd iaf :) Sen när jag var kalr där så kom Emelie och hämtade mig så då for vi och köpte gele naglar som vi skulle göra själv. Emelie fick snygga naglar jag fick super korta och mina egna, tragiskt men sant!

Sen hände inte så mycket mer än att vi for på fest hos Jossan och hade skit kul tills för typ en timme sen. Alkohol+vissa personer=dåligt. För att göra en lång historia kort så är jag hos brorsan nu och ska sova typ.. eller försöka, men kommer väl ta ett jäkla bra tag innan jag somnar sen vaknar jag väl si sådär 5-10 gånger inatt då också.. TYpiskt...



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0