Frisk luft

Jogging rundan gick bra :) Sprang inte hela vägen men det var ändå långt som vi gick dessutom gick vi fort. Spang kanske hälften av rundan möjligtvis lite kortare. Var ändå nöjd med att vi for ut och att jag verkligen ville ;d
Henke mötte oss i bilen när vi var på väg hem och körde bredvid och skrattade typ :P haha kändes verkligen jätte konstigt! men men..
Väl hemma blev det typ bara mat sen fara på jobbet och vara där i 3 timmar. Gick lite fortare idag men känner mig nöjd med vad jag har jobbat än så länge :)
Blir nog att jobba torsdag eftermiddag också sen blir det nog inge mer i veckan.. Men vi ser ju!

När jag kommit hem och duschat av mig skunk lukten ;P ringde jag till Marcus och frågade om jag skulle komma förbi en sväng för det var ju så länge sen, så blev det iaf :) Så har typ nyss kommit hem för jag började nicka för att jag var så hiimlades trött alltså.. Blev piggare ett tag men nu börjar det komma tillbaka igen, eller om det ens har försvunnit någon gång..

Nu ropar sängen, jag lovar!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0