Djupviken

Igår efter att jag och Tore var ute och gick så blev det att fara till Arnemark och hälsa på Jenny, Jonny och lillbäbis Emilia ;) Emelie och Lollo kom och hämtade mig så de var ju där också :) sen var vi där ett tag och sedan for vi till Emelies mamma och käkade middag :)
Efter det var det bara att fara till hennes jobb och där hade vi rätt kul faktiskt ;D hehe.

Sen kring 20:30 så kom brorsan och hämtade mig och då for vi och snabb handlade sen hem till dem på Djupviken :)
Resten av kvällen spenderades med  att sitta och prata med jennie och titta på tv typ :) Fick även glada nyheter igår, >The Hills säsong 5 kommer snart att börja ;D yeeeah!! längtar som fan nu efter att jag fått se trailern! :)

Nu ska jag bara ta det lugnt och sitta här i soffan tills jag ska och träna på Korpen!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0