Yeeeeah!

Hejsan!

Idag har hänt mkt.. Började då på morgonen med att jag jobbade i lagårn, blev 3 h iaf :) Så det är ju alltid nå!

Sedan efter att ha duschat och försökt få bort äckellukten från händerna så satte sig jag och Tore i soffan och tog det allmänt lugnt =)


Kring 12 käkade jag makaronilåda med sojakorv och sedan drog jag, far och Tore in till stan för att köpa datooor! Tro det eller ej ;)

Så nu är jag stolt ägare av en Eee 904HD vit :) Nöjd som satan är vad jag är!

Så nu är det mest att försöka lära sig allt om min fosterbäbis. Och kan meddela att min fosterbäbis(datorn) inte betyder lika mkt som min riktiga bäbis (Tore alltså!)

Nog om det.


När jag väl var på Expert så var de så schyssta att det drog bort så mkt det kunde från priset :) Så köpte även en dataväska och mus plus att jag köpte en 3 års försäkring så nu är jag förberedd för det mesta :)

Nu ska jag bege mig upp till Fredrik så att han får fixa virusskydd etc etc så jag vågar göra saker på datorn. (ska även fixa en masa annat men orkar inte skriva)

Sen blir det väl att nöta lite dator ikväll ;) hehe.



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0