Vaknat

Nu har jag vaknat ur min skönhets sömn :) har sovit rätt så gott. Blev lite besviken när Tore där kring närmare 2 inte ville vara ute i mitt rum nå mer utan ville gå in.. då hade han ändå varit ute i lite mer än 2 timmar.. han låg ovh sov den sista timmen, under täcket, jag menar finns det nå mysigare än att ha hunden under täcket när de sover. :)
jag älskar verkligen den hunden, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom!
ja, men nu ska jag då stiga upp och gå in och äta frukost.. Funderar på att äta weetabix+banan+mjölk och sedan även kanske två ägg och göra en ägg röra enbart med ägg. :) en stadig och god frukost. Sen kring strax efter elva så blir det att fara till Emelie och spendera dagen med henne!



Här är Tore i min säng förra året.. i oktober kanske. :) Älskade underbara bäbis hund <3





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0