Träningsvärk botas med träning ;)

har lite träningsvärk efter pilatesen igår :D Skönt, men hade gärna haft lite mer ;)
Jaja, idag har jag haft styrke och känner redan av i kroppen att det tränats hårt så imorgon kommer det nog kännas lite till. Sen imorgon blir det nog även att träna mage på styrken.. Enbart, men vi får se hur det blir med det skulle ändå bli kul för att få köra en ordentligt pass där :)
Sen ska jag jobba imorgon också :/ känns lite mört men men. tjänar pengar iaf!

Träningsschema för veckan:)
Måndag:
Styrke på överkroppen
Tisdag:
mage? + jobb (armar och rygg ;)
Onsdag:
Vila
Torsdag:
Kondition, springa+crosstrainer och mest troligt Afropowerdance!!!
Fredag:
Vila
Lördag:
Afropowerdance, mest troligt! :D

Känns som att det blir en alldeles utmärkt träningsvecka faktiskt =)
Ska dock städa ikväll så är väl inte det roligaste men ska ändå bli skönt att få det städat så Tore kan komma och sova i mitt rum utan att krypa runt i mina kläder, som tragiskt nog ligger utspritt över golvet :P Haha.
Sen blir det nog att bara ta det lugnt och busa med Tore ute en sväng skulle jag gissa på =)


Påklädda på promenad är vad som gäller hemma hos oss :)

Nu ska jag jobba med Nk a.. Blää!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0