Tore är 8 månader!

Inatt så sov Tore i mitt rum :) till halv fyra.. Han började gå upp och gå och då kunde jag inte sova. Sen började han hoppa upp i sängen så då blev jag lite less och gick in med honom, kände att jag behövde sova ordentligt.
Sööötast!
Söötaste! <3 8 månader idag.. haft honom i 6 månader. Shit vad tiden går fort!

Hihi. :) Blev iaf att gymma hårt idag så känner mig helt slut i armarna ;P haha så imorgon blir det gym igen sen mest troligt jobb :)
Idag händer däremot inte så mycket :P Ska typ hem och göra en skoljobbs grej sen ska jag bara lata mig och vara med min hund =)

Btw, idag på styrken så kom jag på att dels då Tore blir 8 månader idag och att jag skulle komma ihåg någonting idag. Jag ser till och med mig själv sitta framför min bärbara dator och skriver någonting i kalendern. Men vad i helvete det är jag skriver kommer jag för allt i världen inte på!!! Blir knäpp snart känner jag :P haha
Oj, nu har jag lunch måste rusa!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0