Sovmorgon

Åh vad skönt det var med sovmorgon, fick sova drygt 8 timmar inatt! Skönt med tanke på att det är jätte länge sen sist!
Igårkväll blev det iaf att käka sushi, gott som f*n! Love it!
Även Henke smakade och han gillade det ändå :) Lite skeptisk men han käkade några stycken iaf!
Senn drog vi vidare till Dannes föräldrar där Danne och Cissi var. Dock vad både jag och Cissi sjukt trötta så vi somnade men dock så var hon fööre mig med att somna ;P
Sen drog vi till stan ett tag och käkade på Max, Henke ville inte jag :P
Sen var det bara att fara hem och sova.

Nu på morgon så har Henke varit på stan med Danne och lämnat in en telefon eller nåt medans jag låg hemma i sängen och såg film ;) Kollade på internet en sväng och försökte ta mig in på bloggen för att skriva men det gick inte förän några minuter sen! Skumt skumt,
NU mina vänner blir det frukost för min del eftersom Henke käkade på Subland.. Grr!!!
Dock var han så omtänksam att han köpte iaf baguetter men det är ändå inte samma sak!
jaja,



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0