Sovmorgon!

Idag hade vi sovmorgon, välbehövelig sådan :) Så låg och sov till halv 9 vilket var otroligt skönt!
Sen var det bara att ta det lugnt och sedan fara till skolan.

Har fixat med lite grejer idag.- Om telefonen och sådär men det känns bara åt helvete med det.. :/ Vill ha en Nokia eller Samsung men får inget utav det och känner att jag faktiskt inte vill ha en telefon som jag inte vill ha från första början. Hatar den vanliga modellen på telefoner vill ha en slide. Så är det.
Jaja, ska sluta tjata om det ;P

Nu har jag slutat för dagen och väntar bara för att mötet jag ska ha klockan ett ska börja.. TRÅKIGT. Men så är livet ibland!
Blir iaf att jag ska hem sen kl 2. Då ska jag fixa lite med UF företaget för det ska jag på möte om imorgon..
Nu blir det att kolla internet till kl 1.

Ha det bra så länge! Hör av mig när jag kommer hem!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0