Sista skoldagen innan helg..

Hallå!

Igår kväll hade jag och Henke en liten myskväll J

Käkade morötter och gurka som vi dippade i Ranch dippen! Gott som faan ;)

Sen blev det sängen kring 22.30 för Henke höll på att somna i soffan ;P

Sen inatt så for han till jobbet kring 5.00 och då halvsov jag och somnade sedan om direkt och sov till 7.40 då jag steg upp och gjorde mig klar för skolan och käkade en bra frukost med Weetabix en banan och mjölk J

Sen var det bara att ta bussen till skolan och nu har jag naturkunskap A och sen har jag lunch till 12.20..

Känns inte så peppande att ha lunch så länge med tanke på att jag slutar Nk:n 10.20.

Och då har jag Näthandel där jag och en annan gör en hemsida om naglar J Rätt nöjd med sidan men skulle vilja göra den snyggare men är svårt då vi har riktigt dåligt med lektions tid.. Jaja, jag är glad ändå =)

Iaf efter den så är det Projekt arbete då jag har ett UF-företag där jag ska skriva en massa ;> (har ju tom tagit med mig min adoptiv bäbis för det)

Nu ska vi anteckna! Bye bye


Uppd.
har haft lunch nu och ska se Harry potter and the order of the phoenix.
sen har jag lektion, Näthandel B då =)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0