Orolig mamma

Jaa som ni vet så har jag min bäbis Tore (hunden) som jag älskar överallt annat och ikväll blev jag riktigt orolig för honom!
Han spydde flera gånger :( och inte lite heller så när han spytt typ 4 ggr började jag bli riktigt orolig och undra vad det var för fel.. Dessutom skämdes han så mycket varje gång och visade sina underbart gulliga ögonvitor ;P Puppy eyes #1!
Min älskade bäbis. hatar när djuren är sjuka :( 
men som tur var så har det gått över nu :) nu ligger han och sover inne i huset och jag är ute i mitt rum och ska sätta igång en film och se tills jag somnar.. 
Borde egentligen plugga men det fastnar inte och sen förstår  jag inte så mycket så har gett upp det där nu... :/ tragiskt men sant.

hihi
Ser jätte konstigt ut med hans tunga osv ;P han missar!

Nu  blire film!

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0