Ordentlig middag som uppladdning inför pilates!

Nu har jag kommit hem från Emelie och håller på att göra en protein rik middag ;>
Henke vill inte lämna köket så att jag får laga mat för en gångs skull :P Men jag ska få han ut från köket om det så är det sista jag gör! ;)

Till middag blir det iaf potatis, ägg, korv och bacon =) Gott!
Även tomatskivor och ishavssallad!

Det blir alldeles utmärkt bra =)
nu ska jag steka upp allting medans potatisarna kokar!
ha en bra fortsatt trevlig kväll, det ska iaf jag ha med min pojkvän och min mamma, för hon och jag ska och träna på korpen, idag blir det pilates :D
Och sen då imorgon blir det styrketräning på morgon, WONDERFUL!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0