Morgonprommis

halv 9 bestämde jag mig för att gå ut på en morgonprommis med Tore för han verkade lite rastlös så här på morgonkvisten. Och vi begav oss ut och hips vips hade vi gått en bitt från huset och han utan koppel och  människor som kommer och går, tro det eller ej men Tore håller sig bredvid mig hela tiden! Han skällde till 1-2 gånger för att tala om att det kommer någon men sen blev han tyst och höll sig på min sida :) Duktig hund jag har!

Nu är det en halvtimme sen vi kom tillbaka och Henke ligger och sover i sängen..
Jag och Tore i soffan, mysandes!


jag ser lite lurkig ut men det gör däremot inte han!!

Nu ska vi se Narnia prince caspian,


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0