Middag, efterrätt serverad med lite panik!

Idag efter att ha varit på mötet, som gick väldigt bra ändå, och även varit på afropowerdance så for jag och köpte mig en ny telefon ;D hihi. Så nu är jag ägare till en Nokia E66 white steel. Skit snygg design och det bästa av allt, det är inte en Sony ericsson ;P
Så nu håller jag tummarna att den här ska hålla längre än 1 år iaf! De andra telefonerna, sony ericsson jag haft har gått sönder efter högst 4 månader.. Jävla rackel!
Men nu är det ny telefon och nya tag som gäller!


skit snygg va?



Ja men annars idag så har jag bara varit hemma hos Henke och käkat lunch med honom, fick även riktigt glada  nyheter vid maten så blev så rörd att jag nästan började gråta, men vad det är säger jag tyvärr inte!
Sen myste vi lite grann alla tre, jag, Henke och Tore. Sen var han tvungen att fara till jobbet så då passade jag på att kolla igenom böckerna om telefonen osv medan Tore låg och  sov på mina ben, mysiigt!

Sen kom mamma och pappa förbi med nå matvaror som jag och Emelie behövde till tacogratängen!
Och precis när de gick ut genom dörren så hann det väl gå 2 minuter sen kom Emelie! :)
Så då var det bara att sätta igång med matlagning, sen fick jag ett oväntat samtal som jag blev uppriktigt väldigt chockad men även glad för. :)
Sen käkade vi och plockade undan.
Tittade lite på tv också men sen var det dags att bege sig till stan för Emelie skulle på Ö&B och när vi är där ser vi vaniljsås på en hylla och då säger Emelie:
"Åh, vad sugen jag blev på blåbärspaj och vaniljsås"
Vad tror ni inte jag blev då så var det bara snabbt fara till Coop och hem och käka den ;)

kring 7 ringer pappa och säger att han har skickat datorn med bussen och vad tror ni inte att lilla amanda gör.. Jo missar bussen och får panik för att det är ju för fasiken min dator det handlar om!!
så då for vi till busstation men där var ingen buss så då stressade vi till bussgaraget och såg att det lös där så då lättade stenen lite från hjärtat men sen när jag väl tittar in där så är det ingen människa där och jag tänkte bara att jag dööör!
Efter 5 minuter kommer det en och öppnar åt mig och han säger att han har min väska!
DÅ blev Amanda lycklig ;)
och nu sitter jag vid datorn medan Tore sover!

Nä, Nu blir det iaf att se klart Narnia- the witch the lion and the wardrobe :)
Vi hörs kanske senare annars imorgon!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en trevlig eftermiddag =) och god mat ;)



Pusskram !

2009-01-29 @ 21:13:51
URL: http://emselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0