Jobba och träning, kan det bli roligare?

Igårkväll blev det att jobba hos min farbror med ett sånt där glamoröst jobb i lagårn ;P haha. Tjänar pengar iaf.. Speciellt bra nu när jag ska köpa en dator också! Då är det bra med lite pengar..
Sen imorse kl 5 då de flesta andra låg och sov så steg jag upp och käkade och begav mig till jobbet igen. Sammanlagtblev det att jgag jobbade 3 timmar igårkväll och 3 timmarr och en kvart idag :) Yeah! Blir ändå några hundringar och allt är bra nu! ;)

Har just hunnit duscha och gjort mig dagens andra målmat som blev stekt ägg ihoprört, inte äggröra för då har man mjölk eller nå annat utan jag körde en ägg-blanda-ordentligt mål ;)  haha  b nä men typ :)
Man stoppar så länge på protein vilket är jätte bra för då kommer jag inte vara så himla  hungrig efter att jag varit och tränat idag :) Ska träna lääänge! :) Yeeeah! Läängtar som fan att få göra av med lite onyttigheter och springa av sig osv..
Nu blir det The Hills dags fast nu har de ju slutat med att ha The Hills avsnitten på svenska MTV hemsidan så nu måste jag se på engelska utan text vilket inte gör något egentligen ! :) Bara bra.



xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0