Jobb och matlagning :)

Idag efter att ha maxat i bic. curl (tog 31kg ;D) så var dett bara att snabbt hem med bussen och sedan dra till jobbet. blev ändå typ 2,25 timmar :) Rätt bra med tanke på att jag kom 1½ timme sent ;P
jaja, efter det så blev det då att duscha, självklart vill jag ju inte lukta kossa hela kvällen och speciellt inte i nybäddad säng!!!

Och jag har varit sugen på tonfisksås och pasta hela dagen så när jag kom hem och duschat osv så ställde jag mig att laga mat! Men såg då att vi inte hade tonifks :( så blev krossade tomater med kidney bönor, majs, lök, vitlök, basilika, oregano, oliver och peppar+salt till pasta toppat med fetaost :) blev rysligt gott kan jag lova!
 
Gott! :)

Nu ska jag kolla lite på internet och kolla igenom Nk An sen fortsätta på filmen. Sov gott allihopa!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0