"Jag mår iiilla!"

Jaa igår kväll när vi hade jätte kul ;) Så kände jag att jag hade ont i magen men det var inte så farligt men sen när jag och Henke kom hem så blev det värre och tillslut så trodde jag att jag skulle spy men då, gullig som han är, hämtade Henke en kall handduk och en banan åt mig som jag la på magen, handduken alltså bananen käkade jag upp ;P
Men det kändes inte nå bättre men tillslut, jag tror klockan var kring 3 så somnade jag och vaknade av väckarklockan i morse och mådda fortfarande illa så jag ställde klockan på halv 9 för att se om det blev bättre, somnade typ inte om utan låg bara och mådde lite allmänt dåligt men sen efter att klockan ringde och smartskaftet jag kände för att somna DÅ sedan vaknade 08:54 fick jag panik!
Så då blev det stress och kände att det inte var bra för magen så satte mig ner i lugn och ro och tryckte i mig en frukost så nu mår jag ändå bra :) Skönt!
Tror det var chipsen och dippen som blev för mycket för mig ;P

Nu är det lunch!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0