Helt underbart bra kväll

:)
Det är vad jag har haft ikväll. Visst det har inte varit någon fest vi varit på utan vi satt hemma hos Emelie ett gäng och det var bara tre som drack men ändå. Vi hade jätte trevligt :)
Efter att jag och Emelie hade gjort iordning oss för kvällen så drog vi till stan!
Körde runt och drog raggen. Visst säkert jätte många som tycker de är töntigt men så är det här uppe i norrland ;) HAHA
Det blev kul iaf men sen där kring 1 typ då drog vi till Jenny&Johnny och där vart det lite guitar hero  fast med trummor. Kände väldigt konstigt men gick förvånansvärt bra!

Nu har vi kommit hem iaf och Henke, omtänksam som han är, håller på att lagar mat till mig ;)
 hihi, kommer puppy eyesen fram så gör dem, jag kan inte göra någonting åt det!
hehe.
Jag har som inget mer att säga... ;p
men ha de så bra!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0