Gym och jobb!

Idag hade jag prov i styrke och trot eller ej så gick det skit bra ;D
Det kändes bra och det är ju oftast ett bra tecken!
Efter provet blev det iaf att gymma överkroppen i 1 timme :) Love it!
Måste lägga upp det på FunBeat!
Fick som tur var sluta tidigare så att jag skulle kunna fara och jobba när de andra började vilket jag inte skulle ha gjort om jag gått skoldagen som vanligt.. Men tjänade mkt pengar ;D Yeah!

Efter jobbet blev det att snabb duscha och leka lite med Tore ;) Myshund, TT! ;) hehe
Sen kom Henke och hämtade mig och då for vi till Emelie och hann precis komma in genom dörren då ville hon dra till stan och köpa Ben&Jerrys glass ;D GOTT!
det blev smakerna, Chunkey Monkey, Pich food, Brownies glassen, (kommer inte ihåg vad den hette, browmies glassen alltså ;P) så vi delade systerligt  och boderligt mellan varandra jag och Emelie :)

Sen blev det bara lite GH spelande tills jag och Henke tittade på klockan.. halv tolv. Då var det dags att fara hem och sova. Och det är de vi ska göra när jag skrivit klart det här för vi ligger i sängen redo för att john blund ska komma :)
Vi hörs imorgon allihopa!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0