God morgon :)

Hejhej!
Jag har inte en sån god morgon för jag har drömt en dröm där jag skulle dö. Blev jätte rädd och ville vakna flera gånger men det gick inte,. Sen dog en annan med samma symptom som jag hade! Inge kul..
Iaf,

Har nyss vaknat och känner mig lite hungrig annars är det super bra med mig! :)

Ska och träna idag med Carro och mamma. Först bodypump teknik i en halvtimme sen direkt efter blir det bodypump passet i en timme med Carro sen direkt efter det så blir det pilates med mamma. Ska bli riktigt härligt att få träna. har ju vilat i två dagar nu!! :/

NU ska jag se film iaf!
Vi hörs senare!






xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

det var ju som dom enda bilderna jag hade från kvällen,. sen dog ju kamean ! men inte tycker jag att någon är lejd, alla är såå söta. och jag ser ju säkert drogad ut dessutom, blev nog lite bländad av blixten haha.

2009-01-25 @ 21:51:06
URL: http://emselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0