Gääsp

Nu är det nog dags för sängen skulle jag tro :P Ska käka något först, är så jäkla hungrig.. Blir nog weetabix igen som vanligt  ;) hehe
har suttit med NkAn som vanligt, känns som det enda jag gjort i veckan men så är det ibland också.. sen på tisdag har jag prov i styrke.. inte kul med tanke på att jag, även flera andra i klassen, inte ens  vet vad det är vi har prov i!? hur konstigt är inte det med tanke på att han har snackat om det (tydligen) i 1½ månad.. konstigt att så många inte vet vad det är han snackar om, egentligen :P
aja, ett mysterium i sig. Förgyller vardagen kanske ;)?
Nä nu blir det käk sen sängen, ha det så bra allihopa!
Hörs imorgon!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0