Fredag eftermiddag

16:07
Hallå i stugan!

Nu har jag suttit vid min adoptiv bäbis i nästan 3 timmar!!!

Och inte suttit på internet eller gjort någonting annat onödigt på lektionstid utan jag har suttit och skrivit det där häftet som jag ska ha till UF företaget! Fatta i TRE timmar!

Känner mig rätt så slut i skallen nu men ska ju åka med bussen som går om typ 25 minuter så =)

Och då ska jag se klart Harry Potter filmen klart har hunnit se drygt 55 minuter =) så är väll knappt samma längd kvar.. Är lite osäker på hur lång filmen är men hinner ändå inte se klart den på bussen så då spelar det inte så stor roll för när jag väl kommer hem så ska jag ladda hem nya filmer ;) hehe.

När jag kommer hem och går in genom dörren och styr mina steg till matbordet så hoppas jag att det står någon riktigt riktigt god måltid (det står alltid en god måltid så den måste vara riktigt riktigt god nu ;P) jag åt dock en ganska rejäl portion till lunch men känner att nu när jag suttit här i typ 3 timmar så börjar hjärnan vara riktigt trött och hungern smyga sig på =/ meen men, snart mat som sagt.. Eller om 1 timme, om den är klar annars längre. Jag överlever nog =)

Nu måste jag börja packa ihop datorn så att jag kan små smått börja bege mig till bussen som går snart!




17:54

Nu sitter jag och pratar med Emelie på Msn och det låter som att vi kan vara med varandra ikväll och typ spela sällskapsspel eller nåt =) Det blir bra att få vara med min pojkvän och bästa vän samtidigt ;) hehe.
Jag och Henke håller på att göra strips och hamburgare i brist på för lite mat.. Ska nog handla snart. men men.
Imorgon blir det mest troligt att fara och äta lunch med mamma och pappa sen blir det iaf att fara till Luleå på nå Amway grejs =) Ska bli kul, ska dit med Emelie och hennes ex morsfarsa. :)
Sen på  kvällen blir det att umgås med Emelie och sitta hemma hos henne och ha en liten tjejkväll =)


Jag och Emelie  på nyår :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan så snygga vi är ;) hihi

2009-01-09 @ 20:51:54
URL: http://emselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0