Diva&Tore

Pappa kom förbi med Tore efter att vi hade stigit upp :)
Så vi myste lite då och käkade lunch efter att pappa farit. Sen blev det att fara till stan och gå en sväng medan Henke var på Systemet. Efter de så blev det att fara och träffa Jossan på hennes jobb. trevligt att träffa henne ett tag :)
Hon slutade att jobba klockan 2 så då for vi och hämtade Diva och stod utanför Jossans lägenhet ett tag och pratade medan hundarna nosa på varann och busade lite.
Sen kom Henke på den idén att vi skulle fara hem till mig med båda hundarna för att det gick så bra mellan dem och så blev det!

När vi kom hem så for vi ut och gick en sväng med hundarna och herre gud  vad Tore inte kunde släppa Diva i en sekund. Han höll sten koll på henne vars hon än for! ;P
Kåta jävel. :P Då provade jag att gömma mig för han total dissade mig heela tiden och han märkte inte ens att jag försvann :( Då vart jag less och blev hård mot honom. Då blev det bättre, han lyssnade inte så bra men han började kunna släppa blicken från Diva ett tag :)

Nu har vi iaf varit och lämnat av henne och mat det blir att laga strips och lövbit :)
Hej så länge!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0