Dagen efter!

Dagen efter innehöll lite hamburgar käk och städning av motorgården där vi då var!
Kommer försöka lägga upp bilder dom närmsta dagarna! Får se när jag hinner för jag ska köra skoter imorgon hemma.. Men ska försöka :)
Sen var det att vara hem en sväng och som varje nyårsdag så såg vi Ivanhoe på Kanal5! Den är egentligen inge bra men vi ser den alltid och har alltid sett den så länge jag kan minnas! Det är helt enkelt en tradition precis som Kalle Anka på Julafton!

Sen blev det filmkväll Där vi såg filmerna "The Ex" med han från Scrubs och sedan "Hot Rod" Där jag somnade så vet inte riktigt vad som hände där..
Cissi, Danne, Erik, Sara, Henke och jag samt Toore! Som fick följa med till Henke för första gången i år ;)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0