Cirkelträning

Idag blev det att köra cirkelträning i gym. Körde även lite själv. Gjorde triceps, biceps, mage, rygg och bröst. Alltid lika skönt att träna, älskar att jag har börjat gilla det så mycket!
men det som är skönt är att veta att jag har en sådan självdiciplin att jag vill träna och verkligen planerar in det i veckoschemat som man har!
Enda tråkiga är att jag inte kan träna med Henke för han tränar på nautilus och där kan man inte träna bara en gång.. Dåligt!
Någonting som vore kul vore om Emelie kunde börja träna med mig för det om något skulle vara ruggigt kul! :)
Hon och jag togheter 4ever ;) hah

För då får man ju vara med henne då OCKSÅ, jag menar hur kul är inte det, dessutom trvis vi ju så himlades bra så =) 
Nu Måste jag verkligen plugga på styrketeorin som jag ska ha prov på imorgon, har glömt att plugga på det..
Btw, jag har registrerat mig i FunBeat, en sida där man kan skriva in sina träningspass för varje dag också summerar de ihop för varje vecka osv osv. Skit bra sida som Syrran tipsade mig om! :)

Blir även, trot eller ej att fara och åka längdskidor med hela familjen, mamma+pappa+Tore :) Ska bli kul också får vi väl se hur död jag är i kroppen imorgon!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0