Blev ingen träning, träning, trääääning..

Tyvärr så har både Step In och Korpen stängt idag.. :( Blev ganska besviken men får träna imorgon istället då..
BLir då på eftermiddagen antingen 17.15 eller 17.30 beror på om jag vill köra Bodypump eller Bodyjam ;D hehe. Men vi får se. Längtar då iaf.. En annan sak jag längtar till det är att i början av nästa vecka kan jag köpa datorn som jag velat ha så olidligt lääääng!!!! Fy fan vad skönt det ska bli för då kommer jag jobba mkt mkt mer med mitt UF företag än vad jag gjort!
Längtar iaf.. :)

Nu blir det, istället för träning, att fara till Henkes syrra på Annelund och laga mat vi tre tillsammans :) Ska bli trevligt så har i typ 5 minuter suttit och skrivit av receptet på den otroligt goda tacogratängen som jag och Henke gjorde 6 december =)
Så det blir att fara och handla nu och sedan fort som ögat till Fia :)
Sen är det bara hemgång som gäller (saknar min hund så fasligt mkt!) och sedan imorgon bitti när ni ligger och sover kring 05.00 så stiger jag upp för att fara och jobba i min farbrors lagård.. men tänker på den fina datorn jag kommer köpa för pengarna så så ledsen är jag inte ;P Rättare sagt glaad!
Sen måste jag ladda upp bilderna från utlandet och nyår på datorn och bränna ut en skiva och skicka den till Umeå till min kära syster yster :) (hon är säkert lite irriterad på mig som inte gjort det än..)
Nä nu måste jag bege mig från datorn!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Tråkigt att det är stängd hos er men här är det öppet framtill kl.18 typ :d



Ha en trevlig kväll ;)

2009-01-06 @ 16:21:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0