Äntligen!

NU kommer jag att vara ägare till en Nokia E66 inom en snar framtid :) Förhoppningsvis redan imorgon!
Tack vare att jag jobbat i en lagård :) Alltid bra med jobb även fast det inte är så glamoröst! hehe

Det blev att jobba idag också.. För att ha råd med telefonen!

Imorgon är en fullspäckad dag. Det börjar med att jag ska stiga upp tidigt och göra mig iordning för dagen och sedan fara till skolan och  ha svenska och samhälls till 10.20 sen måste jag rusa till kultur&fritid på ett möte. Sen blir det väl att äta någonting sen 11.30-11.45 blir det träning sen hem till Tore och Henke och ta det lugnt till typ 15 då jag ska börja laga middag för Emelie kommer på middag kring 4 :) Ska bli trevligt!
Sen blir det att vara med hon och Tore på kvällen :)

Nu är det Sex and the City som gäller och busa med Tore ;)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0