Ahh, skönt att äntligen få sitta ner!

Idag har varit en troligt produktiv dag.
Dock steg jag upp 06.45 och klädde mig, sminkade mig, borstade håret, käkade och borstade tänderna sen gick jag och la mig i 30 min innan bussen kom!
Men på svenskan satte jag och en till ihop ett häfte om Socialdemokraterna på 17 sidor. Strongt av oss!
Sen fick jag lunch 10.25 och då gick jag och pratade med en lärare och fick en hemuppgift :) Hon skulle nämligen bort på vår sista lektion. Så då begav jag mig till matsalen och käkade parisare, gott!

Sen väntade jag på Emelie för hon skulle komma och hämta mig på skolan så vi skulle fara och träna på Korpen tillsammans! :)
Det blev en riktig stress före passet och sedan körde vi  bara på hårt som fan ;d Härligt!
Emelie gillade afropower dance och vill gå dit igen och jag blev bara glad för att hon ville göra det :)
Sen körde vi lite i gymet, blev fram-, bak-, ut- och insida lår samt biceps curl och crunches+5kg vikt :)

Sedan vart det 10 min på löpbandet och 5 min på crosstrainer.

Efter det så gick vi på en rolig affär och sedan vart det att soola! :)
Så det har varit en rätt så fullbokad dag, låter kanske inte så mycket men det blev lite stress här och där.

17:15
Nu kom jag precis hem från en sparktur med Tore, 2km for vi ;) i rätt bra fart!
har bara hunnit lägga in träningen på Funbeat :)
Nu ska jag sitta lite på internet sen blire tv. Ska vara lat ikväll nämligen!


xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0