16.21

Idag blev det lite stressigt på morgon och jag vet inte om det är någon som verkligen vill straffa mig för imorse efter att jag steg upp och lyssnade på The Voice medan jag stod och åt, ja jag står upp och äter vid köksbänken för att spara lite tid ;P)
Nu kommer jag till saken, medan jag stod och käkade etc. så hör jag en smäll i rummet bredvid och kikar in i rummet och ser att min väska ramlat av från bordet och ser att plattången, sminket och volumastern och ser till min förfäran att plattången sprack och ena sidan hängde bara löst! L okej, den kostade bara 150 kr men ändå den var ju jätte bra och allt.. Jävla skit tänkte jag men tur att det inte var volumastern för det är mycket värre!


Ja men trots tillbaka steget så fortsatte jag att göra mig iordning och såg sedan utan att ha borstat tänderna och klätt mig att shiit, bussen går om 6 minuter!!!

Känner stressen och skyndar mig att göra mig klar, tar dataväskan i handen och handväskan över axeln och springer upp för trappan men jag hinner bara springa 4 steg så ramlar handväskan i backen.

Axelremmen släppte med spänne och allt från väskan. F*N blev mitt svar på det!

Men hann med bussen, det gjorde jag serru vettu! ;D


Nu ska jag se på Mamma mia the movie!




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0