Träning och mammas födelsedag!

Idag var debatten på skolan och det gick väl sådär.. Tyckte inte att det var som jag trott men vad är egentligen någonsin det ;)?
Efter debatten blev det att dra in till stan och käka på Thai garden, gott som fan! Hade typ 20 minuter på mig att äta och ta mig till Korpen, men jag hann och det är väl de som räknas! :)
Tränade då Afropower dance vilket alltid är lika roligt!  Sen efter det vart att snabbt skynda sig till skolan och ha en lektion sen ner på idrotten , snabbt byta om och ha styrke med min styrkettränare/lärare på skolan. Gick helvetes bra faktiskt ;D yeah!
klarade det för första gången typ ;P
Sen vart det handla och skynda sig hem till Henke där det luktade starkt som fan av måleriet. Käkade iaf sen drog vi till Sjösa och Carro och hängde där tills jag och Carro skulle och träna spinning på Korpen, hon är en av ledarna som jobbar där och hon ledde idag spinningen som hon även gör i 3 veckor framöver!
Det var första gången för mig och det var skit roligt ;D hehe. Trött blev jag och svettig blev jag.. men det är ju det som är meningen?!
Efter det blev det att fara till Emelie på hennes jobb och vara där ett tag, pratade och bara tog det lugnt tills hon stängde då blev det hem till henne och sjunga sing star  till typ 11 då kom Henke och då gick vi ut, de skulle röka och det slutade i snökrig ;D Henke ville inte vara med.. Undra varför ;P?
Nu är jag iaf hemma och ligger i sängen med Henke! :) Så nu blir det att sätta igång en film och somna till den ;P


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0