Tore dag

Igår blev det en lugn dag och träna Tore :) Tränade att stå och gå fint i utställningskopplet, gick skit bra!!
Så idag ska vi och träna på stan före jag ska på Korpen och träna. Eftersom vi måste prova det med störningar också inte bara hemma i trygga miljön i borgfors!

Sen på kvällen blev det att lägga ut epan på blocket! :D Så nu jäklar är jag snart av med den så jag kan börja kolla på bilar! Kanske bli ägare till en också! ;D hihi.
det tog ett bra tag innan vi fick ut den på blocket för när jag väl var klar med den så var det raka spåret ut till bussen så att jag och Tore skulle ta oss ner till Henke. Han skötte sig jätte bra på bussen, pep lite grann men det brukar han inte göra så. :)

Sötast i världen! <3

När vi kom fram stod mamma och väntade på oss så då fick vi skjuts hem till Henke, dessutom hade hon tagit alla grejer i bilen när hon for ner på vattengympan!
Resten av kvällen blev det bara lugnt.. Emelie skulle komma förbi men skickade ett sms och sa att hon inte fick igång bilen och när vi kom fram till Henke startade jag datorn och då skrev hon att hon skulle prova gå ut och prov starta den, hurra det gick! Så när hon kom for vi en snabbis på Ica och köpte gott sen var det bara hem och slappa typ. Såg första avsnittet av "Lie to me", verkar vara en rätt bra serie!!!
Sen kring 22:30 for Emelie hem och då var det bara att bädda ner sig i soffan och må gott!! Sen somnade jag till en film och när jag vaknade kom Henke hem!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0