Tisdag

Jag är inte smidig alls.. Först missade jag första bussen för att jag ville äta frukost.. Då tänkte jag ja men då tar jag den som går tio över istället för då blir jag inte alls så sen.. Plockar ihop mina grejer och går ut 8 över (den ska vara vid biblioteket tio över så kanske kvart över hos mig.) När jag kommer fram till vägen som är typ  20 meter från Henkes lägenhet, där bussen går. Så kommer bussen och jag vinkar åt den och den bara kör förbi. J*VLA äckel buss piip piip piip. jag hann ju självklart bli väldigt irriterad över det där och gick in och satte mig framför tvn ett tag.. Sedan gick jag ut 4 minuter före bussen skulle vara vid biblioteket alltså länge före mig.. Då missade jag den inte.. Tur det. Men istället för att bara hinna lite sent så blev jag jääätte sen.. Skit också men men..
Anledningen till att jag blev försenad från första början var för att jag har så himla ont i ländryggen och det strålar typ ner i höfterna.. Skit konstigt och jag hade det redan igår kväll och det gör skit ont när jag rör benen, speciellt det högra benet :S KONSTIGT.. Kanske håller på att bli förlamad :S !? oh nej...
Nu har jag lektion..


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0