Styrke träning

Idag på styrken så maxade jag i biceps curlen och har ökat mitt 1 repetitionsmaximum till 33.5. Det betyder att jag orkar 33.5 en gång. :) Blev riktigt nöjd :) ökade det med 2.5 kg! Sen maxade jag i bänkpress och klarade, tro det eller ej, 50 ;D yeaah! Klarade dock inte 52.5 men hade nog orkat 51.. Men men kommer ändå öka det sen så det är lugnt. blev riktigt riktigt nöjd över mig själv som orkade det ;D
Resten av dagen tjorvade och jag blev otroligt arg och ledsen och stressade i typ 2 timmar men sen kom jag mig iaf till lokala UF mässan och tyckte att jag gjorde bra ifrån mig, är riktigt nöjd med min insats! :)
sen har jag varit ute och ätit med Brorsan och hans syster Linda sen blev det att fara till Emelies jobb och nu sitter jag hos henne själv för hon är en sväng till sin chef :P han fyller år så de ska äta tårta de som jobbar på Preem.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0