Styrke och jobb

idag som skulle bli en sån lugn dag slutade med att bli en stressig dag.. På morgon var det styrke som vanligt, Skönt som alltid!! ;D Sen hade vi en lektion och lunch och under lunchen passade jag på att träffa Henke så jag for hem till honom och vi lagade mat tillsammans sedan tillbaka till skolan och ha styrke igen ;P hehe.
Sen hade jag faktiskt bara en lektion sen slutade jag, och på vägen hem i bussen hade jag lite beslutsångest om jag skulle jobba eller göra det på onsdag istället.. Men det blev då idag, faktiskt inte jag som bestämde det helt och hållet.. men men nu är jag ledig resten av veckan iaf ;D yeah!

Jobbet gick iaf bra och nu har jag duschat och sett på lipstick jungel och det är faktiskt en riktigt bra serie! trot eller ej ;P


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0