Storstädning

Igår blev det typ bara träning, hade styrke träning två gånger vilket var kul som fan!! :)
Körde inte på så hårt första passet men andra passet var det stenhårt som gällde :) KUUL!

Efter skolan så var det äta palt som gällde! Sen tränade jag med Tore i typ 15-20 minuter. Tränade att ha utställningskopplet på honom och märkte att han verkligen inte tycker om det :/ De var väldigt tråkigt att se så jag ska skaffa ett nytt som man inte har så högt upp och lite smalare. Så han får glada tankar om det :)
 Sen busade vi lite innnan jag och Henke for till Öjebyn och jag hjälpte honom storstäda bilen. Kan loova att det var mycket skräp och skit i den bilen!
Tog typ 2 timmar allt som allt. Ändå rätt bra men kunde ändå ha tagit lite noggrannare!
Sen for vi till Emelies jobb och var där typ 10 minuter, käkade en korv och begav oss hem till henne och såg en skräckfilm, eller det stog att det skulle vara det men jag tycker att de mer var en thriller.. Men den var inte så bra. :P
Sen kring 23 så for vi hem till Henke och gick och la oss :)



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0