Sosse stugan

idag har jag varit på intervju på Sosse stugan med en av deras politiker. håller nämligen på med det på samhällskunskapen nu så ;P Dessutom har vi debatt imorgon så var ju bra att ha det dagen före!

Annars har inte sså mkt hänt idag, var på intervjun sen skolan och sen var det bara stressa hem. For dock och överraska Henke för att bjuda hem honom på middag ;P hehe. han vart lite chockad och såg mig först inte, hur kul som helst!
Sen var det käk och efter det fanns det ingen återvändo, då var det bara att fara på jobbet.. Blev 3 timmar idag så är ändå nöjd! :)
Nu är jag och Tore hemma ensamma, har just pluggat på socialdemokraternas politik och hängt in kläder i garderoben :) Så nu är jag nöjd!
NU blir det däremot GG!


xoxo, (you know you love me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0