Slappar dag

igår blev en riktig jäkla slappardag!!
Vaknade kring 10 och steg upp 11 och då gjorde Henke frukost åt oss, det  var riktigt gott!
Sen segade vi oss till typ 14 då gick vi och la oss och skulle vila ett tag i sängen.. Tjeena! Vi somnade och vaknade en timme senare.. Bra jobbat.

Då blev det iaf att fara och hämta Diva för vi hade tänkt fara hem till  mig och gå ut och gå med hon och Tore!
Så blev det iaf och vi var ute och gick hos mig i typ 1 timme. Hade jätte trevligt och kul. Tore var dock lite på Diva osv men annars gick det jätte bra, dessutom lyssnade han mycket bättre än förra gången.. kanske berodde  på att hon löpte då :P Hur som helst var de jätte söta tillsammans..(bilder kommer sen har inte kabeln här)

Kring 18 så for vi hemifrån mig med Diva i baksätet och Tore i framsätet, vi skulle nämligen ha honom över natten!
Men först släppte vi av Diva hos Jossan och David. Sen for vi och handlade och sedan kring typ 19 blev det äntligen middag!!!! GOTT!
Blev någonting så enkelt som potatissallad med karre!!  Jävligt gott kan jag meddela!
Sedan blev det bara att ta det lugnt i soffan.. Ershammar och hans brud kom förbi en sväng på en kopp kaffe sen for de och då kom Erik och Sara. Erik och Henke tog någon bärs och jag drack vatten ;P VI hade lite chips och dip också men det blev kvar så jag tror jag stiger upp snart... hehe..
Sen kring halv 1 så for de iaf och då var det bara raka vägen i säng!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0