Skolarbete

idag har blivit en sådan stressig och jobbig dag så det finns inte ord för det.. Orkar ärligt talat inte berätta om hur min dag efter förra inlägget varit för det har inte hänt nå intressant bara massa missförstånd och tjjorv :P
men nu de senaste typ 2 timmarna har jag suttit med Samhälls instuderingsfrågor och boken framför mig för jag har prov på det imorgon.. Blä!
Sen har jag fortfarande kvar en inlämning som ska vara  inne imorgon och det handlar om skillnader och likheter i Robinson Crusoe och Cast Away.. Kul, nää. Inte nog med att jag inte har hunnit skriva kladden klart.. Jag har ju inte ens hunnit renskriva den,, ÅH!
Nä nu måste jag börja med svenskan..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0