Seg dag

igår blev det bara att gå på stan med Henke och hans lillebror, Henke köpte några tröjor :) Så nu har lite nya kläder han också!
Själv köpte jag en stickadkofta, en t-shirt, ett par jeans, en marinblå klänning, två sjalar, ett par kneesocks och ett bälte!
Så jag var ruggigt nöjd med dagen :) hihi, har dock inte mycket pengar men kände att jag behövde lite kläder!

Sen blev det att laga mat och då gjorde jag en pastasås med spaghetti till, det var majs och bacon i pastasåsen och det blev ruggigt gott men feta ost till för det var precis det som behövdes!
Sen kom David, en kompis till Henke förbi ett tag så då satt vi i tv-rummet och pratade sen for han och då somnade jag medan Henke hoppade in i duschen!

Imorse var jag så troligt seg och låg och drog mig 25 minuter efter att klockan ringde.. Men hann göra allt ändå! :)
Sen har vi bara hunnit ha två lektioner med två lektioner återstående.. JOBBIGT.. har även två hål innan jag slutar.  Det enda positiva med dagen är att jag har styrke sista lektionen och ska jobba och tjäna pengar sen :D hehe.
Nu har jag lektion.
Saknar min Tore bäbis <3



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0