Seg dag något så fruktansvärt!

Började med att jag knappt sminkade mig på morgon före jag for till skolan och var så´där allmänt jävla seg :P Sen på skolan blev  det att se film i exakt 138 minuter.. Såg Cast Away på svenskan. Var väl en rätt hyfsad film, ingen jag skulle betala för att se precis men men,
Väl efter filme så blev det att bli skjutsad till Nolia mässan av Henke, my savier, för att prata med polisen igen för ajg ahde fått några frågor om uttagningen och utbildningen så fick svaret på mina frågor nu så nu är det jäklat bara att tuta och köra! :)
Sedan blev det att sitta i bilen ett tag tills Afropowerdancen började för då blev det att köra hårt i 45 minuter och sedan skynda sig och bli skjutsad till skolan av pappa och ha en lektion sen styrke  :P haha väärt. Aja kul är det iaf men känner att jag halkat efter med träningen lite pga axlarna.. har haft lite ont i dem i en vecka typ och nu börjar det göra att det går sämre på träningarna vilket gör att jag bli otroligt otaggad.. Men det ordnar sig, jag ger mig inte i första taget!!

Efter det har de bara varit att handla på Coop och fara hem.. Lägga sig på soffan och ta en powernap på typ en timme.. SKÖNT!
sen efter det blev det att äta och sedan efter typ 1-2 timmar skickade Emelie ett sms och sa att hon var i Arnemark så då blev det att fara dit en sväng! Kom nämligen nyss hem därifrån och har just lagt mig i sängen och ska kolla igenom två kataloger från Umeå Universitet :D TAGG, oh jaaa!
God natt nu! :)


jag och tore
Jag och min älskade lilla bäbis <3

hoppbild med moln bakom!
jag siktar högt! Så är det från och med nu så nu är det andra bullar som gäller ;)



xoxo

Kommentarer
Postat av: systeryster

Vad då för slags bullar? :P

2009-02-13 @ 16:50:10
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0