Mitt framtidsyrke (förhoppningsvis)

Ja för er som känner mig och inte känner mig så är det nog lite av en chock att få höra det här av mig, själv tycker jag det är jä*ligt kul :D Men nu ska jag ta och berätta för er vad jag vill och förhoppningsvis ska/kommer att bli när jag blir äldre.
Polis.
Det kan man kanske inte tro men jag fick lite av en uppbenbarelse i torsdag då jag bara nä, jag ska bli polis. :)
Hur kul som helst!
Så då vet ni om två år då kanske jag kommer in på polishögskolan :) hihi, känner mit skit taggad för det här nu och känner även att jag skulle kunna plugga vidare efter gymnasiet som extra poäng!
Vilket tagg jag fick helt plötsligt!





xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du hittat något du vill göra. Det är meriterande att ha jobbat innan man söker in + att allt man pluggar utöver gymnasistudier ger pluspoäng! (dom tar sällan in dom som precis tagit studenten, vill helst man ska fylla 20 eller mer det året man börjar) http://www.polisen.se/inter/nodeid=7817&pageversion=1.jsp



KUL syster!:) Kanske du hamnar här i Umeå tillslut ;P

2009-02-10 @ 17:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0