Ny vaken

Nu har jag då nyvaknat, typ. Imorse tvär vaknade jag och det kändes inom mig att någonting inte stämde.. jag vrider mig och kollar på Henkes alarm klocka och ser omedelbart felet.. 09:46!!!!!!!!!!!1
F*n, kastar mig upp ur sängen och drar en liten ramsa och känner paniken flöda, idag ska vi ju skriva på den där viktiga uppgiften jag kan inte komma försent!! Jag trodde då att jag hade missat en dryg 15, började 09:30..
Kollar på telefonen för att se alarmen för jag var säker på att jag inte stängt av dem och Henke hinner aldrig se vilken knapp han ska trycka på för att den blinkar.. jag öppnar min slide telefon och ser att klockan bara är 07:47.. vad i hela h*elvetet säger jag då.. Förstod för tillfället ingenting.. Kollar Henkes telefon och den står också på 07:47.. Men känner att  jag måste ringa till mamma och kolla säkert.. Den var bara 07:47.. Puuh,!
Nu hade jag en ny katastrof.. Hur ska jag kunna somna om?!

Klockan från h*lvetet...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0