Max besök och jobb

Igår blev det att fara på Max med några från klassen på lunchen. Var väl typ 6 st som käkade där ;P hehe. Det var faktiskt jätte trevligt och gott ;)
Efter max så skulle jag och My tillbaka till skolan och skulle ta en buss och då missar vi självklart den så vi gick typ 2-3km tillbaka till skolan eller jag tror det är så långt. Sen var det ju inget + att det var typ kring 20 grader ute!!!
Väl framme på skolan blev det att spela kort och prata typ och det var jätte trevligt för vi vrukar inte prata så mycket annars med varandra.

Kring 2 var det styrketräning som gällde och körde på ganska så hårt med axlar och den så kallade "brottarmuskeln" så  känner av det idag ;P
Sen for jag hem och käkade och sedan var det bara jobb som gällde för min del! Jobbade inte lika länge som vi brukar för de skulle på möte. Sen var jag och tore ensamma hemma ett tag och då myste vi lite granna.
hihi

Sen kom mamma och pappa hem och strax efter dem så kom Henke! Då packade jag klart åt mig och Tore  sedan for vi hem till Henke!
(småtjafs) haha Men när vi kommer in i lägenheten ser jag att han har satt upp tavlan på mig och tore ovanför tvn!!
Så jag känner mig lite i fokus ;P Tore gör det inget för för han är såå jäävla vacker på bilden så :)
Sen hade han också köpt choklad, 70% och 86% för han visste inte vilken det var jag ville ha. Hur söt är man inte då?!
Jaa, jävligt söt kan jag meddela er!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sikken karl du har :)

2009-02-18 @ 21:19:28
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0