Lördag, den seriöst segaste.

Idag har varit en jäkligt seg dag! Blev att vara uppe länge igår kväll, var hos Ershammar en sväng på fest där sen drog vi in till stan och åkte med Micke i typ 2 timmar och då var klockan efter 2 :P For hem till henke ochh hämtade grejerna sen hem till mig och soooooova och sov det gjorde vi det kan jag lova! vaknade inte förän kl 12.15!! Vilket verkligen inte är likt mig! :O
Sen steg vi upp ett tag efter att Tore kommit i vår säng och sagt god morgon ;P sen var det bara att klä sig och sminka sig och sedan drog jag, Henke och Tore till Öjebyn till Henkes mamma för att äta lunch och var där till halv 6! Sen var det bara att göra några ärenden och sedan fara hem till mig igen och äta middag. Efter det så har vi bara varit ute i mitt rum och sett på Bedtime stories :) Rätt bra film faktiskt, lite besviken blev jag men ändåå.. Bara höga förväntningar som jag har med det mesta ;P
Nu har vi lagt oss i sängen och ska se The curious case of Benjamin Button!
Vi hörs imorgon, en dag som verkligen inte kommer bli seg! En dag fylld med 2 timmars träning och även någon timmes arbete med UF företaget!
Sov gott allihopa!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0