Ingen sovmorgon här inte..

Idag hade jag sovmorgon till 8.15-8.30 typ istället för 6.30 vilket jag ser fram emot helva veckan typ ;P Som ni kanske läste i förra inlägget så följde Tore med till Henke igår kväll för han måste få börja följa med oftare än vad han har gjort så så blev det! Igår kväll busade vi ett tag sedan gick han och la sig och sov. Sen imorse när Henke for så ville han upp i sängen och det ville faktiskt jag med men han fick inte ändå. Tänkte jag väntar till jag vaknar nästa gång.
Ni tror inte han väcker mig strax efter klockan 6!?
ÅH vad jobbigt.. och inte kunde jag somna om efter det inte! nej nej... så låg och försökte dra mig till 7,45-8.00.. 7.40 steg jag upp och gick ut med Tore i tio min typ i 24 graders kyla, Det är inget man gillar att göra när man precis har blivit väckt över en timme tidigare än vad man ska!!

Nu ligger vi i sängen och myser lite.. Tore går runt och skäller lite nu för tillfället för han tror det är någon som kommer fast det bara är någon som är hos frissan där uppe.. haha. Söt är han iaf! <3 <3


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0