Fredag, stan och klassfest.

ja igår på skolan hände inte så mycket vi spelade typ kort och var på lektioner. Och det var första fredagen för mig på väääldigt länge som jag inte var kvar på projekt arbetet till typ minst kl 15. Jag hade ingenting att göra så for redan före 14!! haha skönt!
Då kom Emelie och hämtade mig och vi for och gick på stan. Ville hitta en tröja till kjolen som jag skulle ha på kvällen, men hade typ knappt en hundring löst så. Men då hade som tur var Gina rea och jag hittade en jätte fin långärmad typ ljusrosa tröja för 29 kr. Helt otroligt vilken tur jag har!!
Sen hittade jag även en hårfärgning för 59 kr, varför  den var på rea vet jag inte men ärligt så brydde jag mig inte för jag hade en sån där dag då jag bara ville färga mitt hår lite mörkare än platina blond, vilket inte är svårt ;P haha. Men då blev det typ pineapple mycket ljusblond. Men blev rätt mörkt på mig men kan meddela att jag är jävligt nöjd :D Känns mer naturligt och jag på nå sätt. En bra dag!

Sen när jag hade färgat håret klart hos Emelie kom Henke och då började jag med sushin och det blev typ 6 rullar eller nåt, j-vligt mycket!!
jag käkade (otroliga) 24 bitar, henke käkade 10 och Emelie käkade typ 6. Men det var första gången hon käkade det så hon var jätte duktig!
Efter maten blev det stress stress streess!!! hade inte fixat mig någonting så hade håret och sminkningen+kläder som skulle fixas och hade typ 15 min men det gick över så tog väl -30.. haha. (-30 menas att jag gick över en halvtimme att fixa mig)
Sen var det bara att fara till Emelies klassfest. I början var det tråkigt men sen vart det jäätte kul faktiskt!!
Vi spelade spel och hade trevligt bara. Sen efter tolv så ringde vi Henke och då kom han och hämtade oss, for till stan och körde typ två svängar sen ville Emelie in på Pentryt och vi provade och jag kom in ;P haha. Sen dansade vi lite grann och jag träffade en jag dansade med förut och både jag och han är sugna på att börja om men behöver någon att dansa. men vi får se vad som händer där. :) Skulle vara kul att börja om med buggen!!
Sen for vi hem och soooooov!!!!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0