Fredag kväll

Igår blev det att fara till Sjulsmark efter att mamma, pappa och Tore for hem. Erik, en kompis till Henke var där och skruvade i en bil så vi hälsade på honom och när vi var där så gav han upp skruvandet efter ca 10 timmar i kylan. Precis ni förstod rätt han skruvade i ett kallgarage..

Då drog vi in till stan och lämnade hans bil sedan drog vi till Emelie och var där i typ någon timme. Sen där kring typ 23,10 så började vi allihop bli väldigt hungriga så då drog vi in till stan, jag och Emelie i en bíl och Henke och Erik i den andra. Sedan ringde Henke och sa att han skulle fara till  Öjebyn och hämta någon. Men jag och Emelie ändrade inte kurs utan vi fortsatte. Sedan väl i stan körde vi runt ett bra tag sedan gav vi upp väntandet  och gick in på Max och ringde till dem och sa att vi skulle käka för vi var så hungriga.. Och vi fick klartecken! :D

Så då blev det en kvällsmat på max.. Skämmit.. Och vi skrattade och hade kul jag och Emelie. Efter en halvtimme drog vi till Kyrken där Henke och dem var. Då kom Sjösa och Carro dit och vi såg inte varandra så då började jag och Carro smsa med varandra. haha, kul! ;P
Sedan ville Erik hem och sova och när vi skjutsar honom så kör polisen bakom och tillslut stannar oss. Kollar körkort osv. :) Kanske kommer jobba med honom ;P haha.
Sen blev det faktiskt bara att fara tiil Max driv in så Fälth fick sig nå mat sedan heeem och soooova!

Och nu är det alla <3-dag. Grattis!
Jag ligger vid datorn och Henke sover..
Jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera någonting mer idag eller imorgon för tror inte att de finns internet där vi ska vara. iaf inget jag kan ta utav! Men vi ser ju,. Bara så att ni inte tror jag dissar! :)
Ska ju som sagt till Östersund idag kring 12 för att imorgon är det taxutställning där så vi ska ställa upp i den.. Åh ska bli så himla spännande att få se hur stor han är runt om osv. Om tänderna ligger bra på honom och allt sådant.. Börjar bli nervös nu.. Det går nog bra, han är så himla duktig :) Sen ska vi ju även träffa hans stora syster Tyra och hans mamma Tuva :) Ska bli jätte kul att se de också <3 shiit. vad jag längtar!! Ska ta en massa kort iaf ;P
Nu ska jag se lite film, Australia.



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0